Cosa vede in Úbeda è Baeza cù i zitelli

Plaza del Populo in Baeza

pudete esse dumandate ciò chì vede in Úbeda è Baeza cù i zitelli perchè pensate à visità sti paesi in u pruvincia di Jaén cù i vostri figlioli. Micca in vain, i dui sò stati dichjarati Patrimoniu Mondiale è vi vulete li cunnosce.

Vulerete chì i chjuchi si diverte à vede i so munumenti è i lochi d'interessu. Hè amparà a storia è l'arte, ma ancu chì si sviluppanu altre attività ricreative. Ùn vi preoccupate, i gestori turistici di e duie cumune anu pigliatu tuttu questu in contu. Dunque, avemu da mustrà ciò chì vede in Úbeda è Baeza cù i zitelli.

Cosa vede in Úbeda cù i zitelli

Via Reale di Úbeda

Calle Real, unu di i più belli di Úbeda

Comu diciamu, hè assai impurtante chì i vostri figlioli scopre u patrimoniu monumentale maravigliu di sti paesi. Ma ancu ch'elli facenu u modu più divertente per elli. In Úbeda organizanu visite guidate cù attori chì rapprisentanu certi passaggi di a storia di a cità. Stu giru dramatizatu dura circa duie ore è farà piacè à i chjuchi.

Un'altra pussibilità hè di piglià u trenu turisticu. Il s'agit d'un convoi urbain qui traverse les rues d'Úbeda en passant par ses monuments principaux. Include ancu una guida è dura quarantacinque minuti. Qualchese di queste duie attività farà chì i vostri figlioli godenu più u so viaghju in Úbeda. Amparanu mentre si diverte.

Di listessa manera, sti viaghji mostranu i monumenti principali di a cità. U centru nervu di questu hè u Piazza Vazquez de Molina, chì hè in u so grande muru. Trè porte di questu sò sempre cunservate: quelli di Granada, Losal è Santa Lucia è ancu alcune di e so turri trà i quali spicca quellu cù u clock y quellu di e casse. Ma, vultemu in piazza Vázquez de Molina.

Piazza Vazquez de Molina

Piazza Vazquez de Molina à Úbeda

Cappella Sacra di u Salvatore è palazzu di Dean Ortega in Úbeda

hè un veru gioiello rinascimentale andaluso, à u puntu chì ci avissi a purtari l 'articulu sanu à mustrà vi in ​​dettu tutte e meraviglie chì casa. Ma u so grande simbulu hè u Cappella Sacra di u Salvadore, custruita à a mità di u XVImu seculu da Diego di Siloé. Esternamente, si spicca a so facciata plateresca, mentri à l'internu, si vede un retablo di Alonso de Berruguete è ancu una scultura di San Juanito attribuita à Michelangelo.

Accantu à stu tempiu, avete in piazza u U palazzu di Dean Ortega, chì hè attualmente un ostello turisticu. Ma ancu micca menu spettaculari di e catene, di u marchese di Mancera è u A casa di Juan Medina. Stu locu accoglie ancu altri munumenti cum'è u spettaculu Basilica di Santa Maria de los Reales Alcazares. Questu, per via di u so longu periodu di custruzzione è di e so diverse restaurazioni, hè una simbiosi perfetta di stili goticu, mudejar, rinascimentale, baroccu è neogoticu.

Infine, u patrimoniu munumentalu di a piazza hè cumpletatu da altre ghjuvelli cume e case di l'Evscuvu è di l'Alderman, u Tank, a funtana veneziana, e ruine di u palazzu medievale Orozco è a statua di l'architettu Andres de Vandelvira. Ma ciò chì pudete vede in Úbeda cù i zitelli ùn finisce micca quì.

Altri monumenti di Úbeda

Casa di e Torri

Casa de las Torres, unu di i monumenti emblematici di Úbeda

Averemu ancu bisognu di assai tempu per mustrà altri monumenti in Úbeda, cum'è a so quantità è a so qualità. Ma, cum'è minimu, vi cunsigliemu di visità e chjese di San Pablo, San Petru, San Lurenzu è Santu Dumenicu, è dinò Cunventi di l'Immaculata Cuncezzione è Santa Clara. Tuttavia, se parlemu di l'ultimi, si distingue quellu di San Miguel, chì ospita u Oratoriu baroccu di San Juan de la Cruz, u grande scrittore misticu spagnolu, mortu in stu cunventu.

Per d 'altra banda, forse l'altru grande simbulu di Úbeda hè l'impressionante Ospedale di Santiago, travagliu di u sopra citatu Andres de Vandelvira. Hè una altra maraviglia di u Rinascimentu spagnolu chì si distingue, esternamente, per e so quattru turri. In quantu à l'internu, ci vole à vede u so grande patio cintrali cù colonne di marmura bianca è una scala spettaculare. Ma ancu a cappella, chì accoglie pitture di Petru di Raxis y gabriel rosales.

Infine, altre meraviglie da vede in Úbeda sò vechji Municipi, cù i so archi impressiunanti. È, listessa, u Vela de los Cobos, Conti di Guadiana, Don Luis de la Cueva, Marchese de la Rambla o palazzi Medinilla. Tuttavia, forse ancu più spettaculare hè u Casa di e Torri, una spezia di furtezza urbana chì mischia risonanza medievale cù elementi rinascimentali.

Attività ricreative per finisce a visita à Úbeda

biblioteca di ghjoculi

una biblioteca di ghjoculi

Se parlemu di ciò chì vede in Úbeda è Baeza cù i zitelli, hè ancu impurtante chì ghjucanu. Dunque, prupunemu un modu divertente per finisce a vostra visita à u primu. In u centru di a cità avete stabilimenti cum'è Cocolet, induve pudete tastate alcune tapas mentre i vostri figlioli godenu in a so sala di ghjocu.

Tù dinù ponu lascià ci per un tempu cura di i so prufessiunali, mentri tu visità u Centru d'Interpretazione di l'Oliu è l'Oliu, chì hè dopu. Ma, forse, preferite piglià i chjuchi cun voi per pudè amparà a storia è a pruduzzione di questu oru biancu, cusì caratteristicu di a pruvincia di Jaén. Infine, pudete passà a notte in qualsiasi di l'alberghi chì a cità vi prupone è, u ghjornu dopu, gode di u vostru visita à Baeza.

Cosa vede in Baeza cù i zitelli

Piazza del Populu di Baeza

Porta di Jaén è arcu di Villalar in Baeza

Dunque, cuntinuemu a nostra pruposta di ciò chì vede in Úbeda è Baeza cù i zitelli in questa seconda cità. U cumplessu monumentale di Baeza hè ancu Patrimoniu Mondiale. Hè appena separatu da nove chilometri da Úbeda, chì si traduce in menu di quindici minuti di viaghju stradale.

Inoltre, cum'è in u precedente, Baeza hà visite guidate è dramatizzate per e so strade. Sò pruposti da a cumpagnia Turistour, chì hà prufessiunali sperimentati. In listessu modu, ci hè un trenu turisticu chì passa per ellu è farà piacè i vostri figlioli. Esce da piazza di u populu è u viaghju dura una trentina di minuti. In quantu à u so prezzu, hè solu quattru euru.

Ma vi sarà ancu interessatu à sapè chì i dui cumuni anu creatu a voucher turisticu per visità e duie cità è ottene sconti impurtanti nantu à i biglietti per i so posti più eccezziunali. Custa una vintina d'euro è aghjunghje tour in un minibus apertu è ecologicu, cum'è ancu degustazione d'oliu d'aliva. Ma avà avemu da parlà cun voi di ciò chì vede in Baeza.

piazza Santa Maria

Piazza Santa Maria

A piazza di Santa Maria di Baeza

Se vi dicemu chì u centru monumentale di Úbeda era a Plaza Vázquez de Molina, pudemu dì u listessu di Baeza cù quella di Santa Maria. Perchè in questu sò i Cancellerie gotiche o Alti Municipi, u Seminariu di San Felipe Neri, a funtana di Santa Maria è, à una di e so estremità, a vechja Università di a Santa Trinità, una maraviglia di stile manierista.

Tuttavia, u grande ghjuvellu monumentale di a piazza hè u Cattedrale di a Natività di Nostra Signora. Hè un tempiu rinascimentale custruitu annantu à una vechja moschea di quale parte sò sempre cunservate. Pudete ancu vede elementi gotici è platereschi. In listessu modu, nantu à a facciata punente si vede a porta di San Petru Pascual, in u stilu mudejar. Per d 'altra banda, dentru avete u maravigliu retablo baroccu di Manuel del Alamo è belle cappelle trà e quali spicca l'oru. Inoltre, a cattedrale conserva oggetti di valore incalculable cum'è u ostensorio processionale da u XVIII mu seculu per via di l'orefice Gaspar Nunez de Castro, chì hè un Ben d'Interese Culturale.

Altri monumenti è lochi d'interessu da vede in Baeza

Palazzu Jabalquinto

U bellu palazzu di Jabalquinto

L'altra grande piazza di a cità di Jaén hè quellu di u Populu o di i Lioni, chì hè urganizatu intornu à u porta di jaen è in quale spicca l'imprissioni arcu di Villalar. Pudete ancu vede in ellu l'edificazioni di u antica macelleria, datata à u XVImu seculu, è da u Casa di u Populu, una maraviglia di stile plateresque. Quì ci hè l'uffiziu turisticu.

Cuntinuendu longu u cusì chjamatu Paseo, truverete u Piazza Spagna, di tippu castiglianu per via di i so portichi. In questu pudete vede Chjesa di l'Immaculata Cuncezzione, u cunventu di San Francescu è i resti di u Cappella di i Benavides, chì era un ghjuvellu di u Rinascimentu spagnolu. Truverete ancu in sta piazza l'edifiziu di u Town Hall, cù a so magnifica plateresca. È, listessa, l'Alhóndiga, u Pósito è a torra Aliatares.

A terza piazza grande di Baeza hè quellu di Santa Cruz, induve si trova a chjesa tardorumanica di u listessu nome. Ma, soprattuttu, vi vede in ella u Palazzu Jabalquinto, chì hè unu di i simboli di a cità. A so bella facciata in stile di i Re Cattolici vi lasciarà impressiunatu. Tuttavia, u so cortile internu hè digià Rinascimentu cù elementi barocchi cum'è a so scala spettaculare. Ma avete ancu assai altri palazzi è case signorili in Baeza. Tra l'ultimi, quelli di Avilés, u Galeote, l'Avila è a Fuentecilla. È, riguardu à u primu, u Rubín de Ceballos e palazzi episcopali.

Per d 'altra banda, di sicuru vulete chì i vostri figlioli facenu sport è esse in cuntattu cù a natura. Pudete piglià à l'area di u Grande Laguna, un parcu naturale di 226 ettari situatu à u suduvestu di Baeza. In questu, ùn saranu micca solu per piacè percorsi di trekking, ma ancu visità u Musée de la culture de l'olivier.

In cunclusione, vi avemu dimustratu ciò chì vede in Úbeda è Baeza cù i zitelli. Ma ùn pudemu micca piantà di ricumandemu di visità ancu Jaén, capitale di pruvincia, cù u so impressiunanti Cattedrale di l'Assunta è u so spettaculu Bagni arabi, i più grandi chì sò cunsirvati in tuttu Europe. Osate scappà in questa terra è gode di tuttu ciò chì vi prupone.

Vulete riservà una guida?

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*