Senza dubbitu una di e cità più impurtanti in Brasile hè São Paulo, o Sao Paulo, Cumu si dici in portughese. Hè, in fattu, a cità cù u più grande numaru d'abitanti in u paese è ancu una di e più populate di u cuntinente è di u mondu.
hè una cità cù a storia, cù l'arte, a gastronomia è a musica Cunniscitemu oghje sta bella cità brasiliana.
sao paul
A cità chì hà datu nascita à a cità attuale hè stata fundata in u 1554 da a manu di i Ghjesuiti chì anu riesciutu à cunvertisce l'indi in cristiani. I primi coloni anu avutu à trattà cù certi indiani ostili, ma trà a cunversione di certi è l'annihilazione di l'altri, a cità si stabilisce infine.
Duranti i primi dui centu anni era una cità remota, isolata cù una ecunumia di sussistenza. In fatti, era l'unica cità internu in Brasile finu à chì a culunia portoghese si allargava per mezu di avanposti è, infine, hè digià entrata. In u XNUMXu seculu, Sao Paulo divintò u capu di a capitania, poviru ma capu infine. È parechji pionieri partianu quì per caccià l'indi è cunquistà più terra.
A verità hè chì allora paulisti Eranu poveri, cusì a suluzione à i so prublemi ecunomichi era di catturà l'Indiani per trasfurmassi in schiavi (poi ch'elli ùn puderanu micca cumprà l'Africani), è di cunquistà novi terri.In unu di questi avanzati, l'oru hè statu scupertu in l'area di Minas Gerais è cusì, À u principiu di u XNUMXu seculu, a cità diventò ufficialmente una cità.
Infine, dopu à a splutazioni di l'oru principia quella di a canna di zuccheru. In seguitu, à l'epica di Petru 1, u Brasile era una "città imperiale", hà crisciutu in numeru d'abitanti, poi cuminciò à pruduce u caffè, per esse culligatu per strada è ferrovia cù a costa è u restu di u paese è dopu, pocu. à pocu, Hè divintatu a cità tamanta chì hè oghje.
Sao Paulo è l'arte
Sao Paulo hè sinonimu di arte è cultura. Hà assai boni musei è centri d'arte. Per esempiu, ci hè u MASP (Museu d'Arte di Sao Paulo), chì hè u museu di arte occidentale u più impurtante in America Latina.
Stu museu apertu in u 1947 è hà assai arte, cumpresi pitture è sculture, da a Siconda Guerra Munniali in quà. L'edifiziu hè statu cuncepitu da Lina Do Bardi è hè un edifiziu custruitu nantu à quattru pilastri chì elevanu u primu pianu à ottu metri d'altezza, lascendu un spaziu di 74 metri trà tutti i supporti.
Puderete vede in i so saloni più di 10 mila pezzi chì venenu da tuttu u mondu: sculture, vestiti, utensili, foto, disegni, sculture è opere di Van Gogh, Cézanne, Picasso o Raphael, solu per dà alcuni esempi.
Ci sò ancu picculi cullezzione dedicate à u Cultura antica egiziana è greco-rumana, ma u l'arte precolombiana, l'arte africana è ancu l'arte asiatica. È ovviamente, ci sò ancu artisti brasiliani. U MASP hè nantu à l'Avenida Paulista 1578.
Ci hè ancu u Museu d'Arte Moderna di Sao Paulo o MAM. Pudete truvà in u Parque do Ibarapuera è data di u 1948. Hè una di e prime istituzioni culturali in Brasile è unu di i centri più impurtanti in quantu à arte muderna riferisce. L'idea di u coppiu fundatore era di prumove un gustu per l'arti trà u publicu.
Chì cuntene u MAM?Ci hè una cullizzioni larga è interessante di tessuti da Marc Chagall o Joan Miró, per esempiu, ancu e cose di Picasso è Aldo Bonadei, per esempiu, Francis Picabia, Jean Arp o Alexander Calder. U museu si trova in l'Avenida Pedro Álvares Cabral.
El Museu di a Lingua Portughese furnisce una bona sperienza interattiva. Funziona in un vechju edifiziu elegante chì era una stazione ferroviaria, in Bairro da Luz. A lingua hè a basa di a cultura brasiliana, cusì hè un locu assai piacevule cù assai storia. Di sicuru, duvete sapè o capisce u portughese.
È infine, avemu u Biennale de Sao Paulo chì data di u 1951 è hè una grande cullizzioni d'arte muderna internaziunale chì si tene ogni dui anni in u Padiglione Cecilio Matarazzo, in u Parque do Ibirapuera. Hè una di e mostre d'arte più impurtanti in a cità, u paese è l'America Latina. L'ingressu hè liberu, dunque s'è vo visitate San Pablo ghjustu quandu hè celebratu, ùn mancate micca !
Ùn vogliu micca dì addiu à l'arti di Sao Paulo senza mintuvà u Beco do Batman o Batman Alley, situatu vicinu à Rua Goncalo Alfonso. Hè un museu culuritu à l'aria aperta cù a firma di parechji artisti di strada, i più impurtanti di a cità, chì s'impegnanu à rinnuvà i so quadri in modu rigulari. È, ùn vogliu micca lascià in u bughju, ci hè ancu u Museu di u Football.
Sao Paulo è gastronomia
A cità hà una grande diversità etnica cusì pudete manghjà tuttu è tuttu vi sorprenderà. Ricordemu chì São Paulo hè a sede di u a più grande cumunità giapponese in America, Allora a gastronomia giapponese dice ch'ella hè prisente in a so forma più tradiziunale ma dinò cum'è una fusione cù l'altri gruppi etnici chì cunvivenu in a cità, cum'è l'italianu o l'arabu.
Partendu pricisamenti cù a cumunità asiatica, hè megliu per piglià un passaghju per u Quartiere giapponese listessu, chjamatu ancu Quartiere Orientale. È hè chì, in più di u Giapponese, ci sò cucine cinesi è altri asiatichi cusì hè un locu super interessante.
Trà l'alimenti chì sò populari quì pudemu nome Prosciuttu arrustatu, bonu tradiziunale di a cità : un piattu di porcu cottu per ore chì hè di solitu accumpagnatu cù patate è yucas arrusti. ci hè ancu u paulista tack, cù risu, piantaggini, carne, col, ovu è fasgioli, u cuzcoz alla paulista, cù radiche arabe, u acaraje, una pasta corta cù piselli è ripieni di gamberetti è ovviamente, u feijoada chì si manghja quì cù diversi tipi di carne, risu è fasgioli rossi.
Di sicuru, se ti piace i mercati, assicuratevi visitate u Mercatu Municipale.
Sao Paulo è musica
Ci vole à dì chì in a cità di São Paulo hè una di e cunvenzioni musicali più impurtanti in l'America Latina. Questu hè u SIM Sau Paulo è si face in cinque ghjorni per i prufessiunali di tutti i settori di l'industria musicale per scontra : pruduttori, artisti, ghjurnalisti è tutti quelli chì piacenu a musica di u paese è di u mondu.
In i so carrughji ci sò ancu teatri, bars è spettaculi diversi. Tuttu in u centru si vive dopu à u tramontu è a cità hè cunnisciuta cum'è a un bellu locu per divertisce è esce da jarana. Ovviamente, per via di a so grandezza, l'avvenimenti musicali sò in tuttu u tempu è ci sò parechji cuncerti internaziunali chì venenu quì, ma nimu d'elli hè necessariu per a cità per vibrà cù i so soni.
E ancu s'è u carnaval di Rio de Janeiro hè più pupulare internaziunale, u Carnaval di Sao Paulo hè ancu grande.
Sianu the first to comment