Cosa da vede in Eindhoven

Viste di Eindhoven

Eindhoven hè una cità à u sudu di u L 'Olanda è cum'è parechji lochi intornu à quì hà seculi di storia. Hè bè à u sudu, in fattu u so nome traduttu significa qualcosa cum'è metri finali, cusì pudete imaginà un locu chì una volta era ammucciatu.

Avà chì sapete chì Eindhoven hè in Olanda, chì ne vi dicu ciò chì vede in eindhoven?

Eindhoven

Eindhoven

Cum'è l'aghju dettu nanzu hè in u sudu di l'Olanda è a so storia data di a prima mità di u XIIImu seculu quandu i diritti di a cità li sò stati cuncessi, chì, à quellu tempu, era una cità chjuca è remota induve i canali Gender è Dommel si scontranu.

À quellu tempu e case ùn ghjunghjenu micca à 200, ci era un casteddu è un muru protettivu chì cù u tempu si allargava. Ùn era micca esente da attacchi è saccheggi, nè da incendi furiosi o occupazioni spagnole chì durò in u tempu.

Ciò chì per sempre hà marcatu u sviluppu di a cità era u Rivuluzione Industriale postu chì i mezi di trasportu sò stati migliurati chì permettenu a so cunnessione cù parechji altri siti. A so attività industriale era cuncintrata nantu à u tabacco è i tessili, ma più tardi, grazia à a multinaziunale oramai Philips, allargatu in u campu di l'elettronica è l'illuminazione. Un fattu: Philips hè stata fundata in u 1891.

Allora u trasportu pesante vene cù a cumpagnia DAF y à a fine di u XXu seculu, Eindhoven era digià una di e grandi cità di l'Olanda.

Cosa da vede in Eindhoven

stratu

A cità hè cunsiderata oghje Capitale di u disignu olandese è hà assai da amparà. In fatti, hè stimatu chì almenu 25 mila persone visitanu à settimana. Allora chì pudemu è duvemu vede in a nostra visita?

El Strattumseind o Stratum, à seccu, hè u a strada notturna più longa di u paese ma hà ancu un Dock di 225 metri di lunghezzao cunnisciutu da u nome di Benelux : ci sò 54 ristoranti è caffè è hè quì induve quelli 25 mila visitatori à settimana tendenu à esse cuncentrati. Hè quì chì i tradiziunali "pub marroni" sò, nantu à Wilhelminaplein. A notte vibra cù e persone è divertenti.

Ma avemu dettu à u principiu chì era una cità dedicata à u disignu è pudete vede chì in u Van Abbemuseum & designhuis. U primu hè unu di i musei più impurtanti d'Auropa, dedicatu à l'arti cuntempuraneu è mudernu cù opere di Kandinsky, Mondriaan Picasso o Chagall. U sicondu hè u stadiu è u puntu di scontru per l'innuvazione è u disignu.

van abbemuseum

El van abbemuseum travaglia in un edifiziu cuncepitu assai interessante è cuntene più di 2700 pezzi d'arti, cumprese l'installazione d'arte, l'arte video, è qualchì arte da i Stati Uniti, Germania è l'Europa orientale. Ci hè ancu una cafeteria è una buttrega di souvenir. Pudete truvà nantu à Bilderdijklaan 10, è apre da u marti à dumenica da 11 am à 5 pm, chjusu u 27 d'aprile, u 25 di dicembre è u 1 di ghjennaghju. Pudete cumprà u bigliettu in linea.

museu daf

Per a so parte u museu daf Onore un fabricatore di camioni, u più grande in Europa da quandu hè stata fundata in u 1928. Hè un museu super populari in u Sud di l'Olanda, un testimoniu di l'ingenuità lucale cù attelli aperti è mostra di i veiculi fatti nantu à a longa vita di a cumpagnia. Havi un ristorante è una buttrega in l'internu. Pudete truvà nantu à Tongelresestraat 27.

Cuntinuendu cù i musei, s'ellu hè a vostra cosa, possu ricumandemu Museu PSV Eindhoven, dedicatu à l'obsessione chì sta cità hà cù u di calcio.U club hà fattu centu anni in u 2014 è pudete amparà a so storia quì. Hè nantu à a strada Stadionplein, 4.

Museo Philips

Un altru museu chì pò esse interessante hè u Philips Museum and Collection, situatu vicinu à induve Gerard Philips hà fattu a so prima lampadina incandescente à a fine di u XNUMXu seculu. Hè un museu ultra mudernu cù un tour esemplare di a vita di a cumpagnia. Ùn mancate micca Mission Eureka, un ghjocu interattivu chì include puzziche è ghjochi trivia.

A cullizzioni Philips hè ancu in l'internu, una cullezzione d'arte chì data di l'anni 20 di u seculu passatu cù più di 3 31 opere da u mondu sanu. Hè nantu à a strada Emmasingel 11. Hè apertu da u marti à dumenica da 5 ore à XNUMX ore è in i vacanze scolastiche in Olanda hè ancu apertu u luni. Ci hè parechje date in l'annu chì hè chjusu cusì fate un ochju à u so situ web prima di andà.

Museo Philips

Infine, u museu più chjucu in Eindhoven, ma à u listessu tempu unu di i più interessanti, hè u museu. inkijkmuseum. Funziona da una vechja lavanderia è una fabbrica di biancheria, è e so esposizioni d'arte anu sempre u so propiu. u listessu Ton Smits Huis, dedicatu à unu di i più famosi artisti di fumetti naziunali.

Chiesa di Santa Caterina in Eindhoven

Se i musei ùn sò micca a vostra cosa, ma vi piacenu i vechji edifici, pudete vene à vede Chiesa di Santa Catalina. Ùn hè micca una chjesa medievale ma hà i so anni boni : hè stata custruita in u 1867 in stile neogoticu è rimpiazza una chjesa più vechja di u XIIImu seculu chì hà patitu assai danni in tutta a storia. Oghje hè restauratu è incorporatu à a struttura attuale. hà dui Torre di stile goticu francese alta 73 metri ciascuna, Maria è David. È ind'è a chjesa ci sò vitrali culuriti è dui belli organi, unu cù quasi 5.800 pipi. Questa bella chjesa hè nantu à 1 Catharinaplein.

nuenen

Eindhoven hè una cità chì hè ancu ligata à a figura di l'artista plasticu Vincent van Gogh. À a periferia di Eindhoven, à solu ottu chilometri à u nordeste, ci hè un pittorescu paesi chì s'assumiglia à qualcosa di una storia di i fratelli Grimm: nuenen. Hè assai famosu perchè Van Gogh l'hà inclusu in u so arte è perchè quì hà campatu trà u 1883 è u 1885. L'hà fattu in una casa di pastore chì, per furtuna, hè stata restaurata sana.

Percorsi di Van Gogh in Nuenen

Quì travaglia u vincentru, una nova attrazione dedicata à l'artista è u so tempu in paese. Ci sò parechje camminate chì seguitanu i so passi chì pudete fà. Tutti seguitanu un tipu di Museu à l'aria aperta chì vi porta à cunnosce i più di 20 lochi intornu à u paese chì anu da fà cù Van Gogh. È li pudete cumplementari cù una guida audio.

Un altru di l'attrazioni chì appare nantu à a nostra lista di ciò chì vede in Eindhoven hè u replica di u paese preistorichi : Dorp preistoricu. Quì pudete amparà e tecniche antiche è vede cumu a ghjente campava allora, ma ancu più tardi in u tempu, in u tempu di i Rumani è ancu di u Medievu. Una volta sta parte di u paese era 100% agricultori è pastori, senza elettricità o camioni, è u museu à l'aria aperta hè una finestra in quellu passatu.

Dorp preistoricu

A verità hè chì Eindhoven hè un locu bellu, cù assai verde, cusì i visitori ponu sempre piglià u tempu di riposu. Unu di i lochi più populari per fà hè Genneper Parken, nant'à a valle formata da i fiumi Dommel è Tongelreep. Oghje hè a zona di conservazione di a natura è ci sò parechji chjassi ben marcati per caminari.

Un altru parcu hè u Parcu di a cità o Stadswanderlpar, cù 30 sculture è munumenti, cumpresu unu chì ricorda a prima radiodiffusione fatta in l'Olanda in u 1927.

Parchi in Eindhoven

È se vulete animali, allora ci hè Zoo Dierenrijk, in particulare per i zitelli. Finu à quì u più interessante è cunsigliatu in a lista di ciò chì vede in Endhoven Di sicuru, dopu, secondu u tempu di l'annu, truverete diversi festivali cusì prima di andà pudete vede s'ellu ci hè interessante per voi.

s'ellu hè a vostra prima volta Hè megliu stà in u centru di a cità. perchè a maiò parte di l'attrazioni più populari sò in questa zona più compacta di a cità è pudete camminà quì.

Vulete riservà una guida?

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*