Monti Tianzi

Tianzi 2

China Havi paisaghji incredibili. Pensu chì un calendariu cù 12 mesi ùn ghjunghje micca à pudè selezziunà dodici cartoline rapprisentanti di e so bellezze naturali. Hè veramente un paese maravigliu.

l Monti Tianzi, per esempiu, truvamu in a pruvincia di Hunan, è pensu chì sò unu di quelli paisaghji chì pudete truvà in a porcellana chinesa o in i decoru tipici per appiccà à i muri. scuntremu oghje i so sicreti.

Muntagna Tianzi

Muntagna Tianzi

Calchì volta à u plurale, à volte à u singulari, a muntagna Sò in a pruvincia di Hunan, in u sudu di u paese. Hè veramente circa muntagne in forma di pilastru chì occupanu una superficie di 67 chilometri quadrati. 

I pilastri parenu esse statu intagliati da i dii, ma sò di arenaria di quartz è a geologia ci dice chì furmata circa 400 miliuna di anni fà cù u muvimentu, su è falà, di a crosta terrestre. In seguitu, cù più milioni d'anni d'erosione cuntinuu, anu finitu per avè u so aspettu attuale, versu u Novu Cathaisian.

Perchè hè chjamatu cusì? Havi stu nomu in memoria di un capu lucale di u gruppu etnicu Tujia. Duranti i primi anni di a dinastia Ming (1368 - 1644), stu signore chjamatu Xiang Dakun guidò una rivolta di agricultori di successu è si chjamava Tianzi (Figliu di u celu, cum'è l'imperatore cinese stessu era chjamatu).

I leggende nantu à Tianzi abbundanu, cusì tutta a zona hè misteriosa.

Visita a muntagna di Tianzi

Monti Tianzi

Oghje i muntagni sò in una zona prutetta, u Riserva naturale di a muntagna di Tianzi, unu di i quattru subsezzioni in quale u Zona Scenica di Wulingyuan, chì face parte di a lista di Patrimoniu Mundiale. Ma postu ch'ella hè cusì bella, hè a parte più visitata di u locu è si prisenta ancu nantu à u bigliettu d'ingressu.

A muntagna di Tianzi offre à i visitatori vedute spettaculari di tutte e cime chì si alzanu l'una dopu l'altra, ma hè cunnisciuta cum'è u Monarca di a furesta di a muntagna. À a cima, pudemu vede assai di terra intornu à noi è esse cuscenti di quantu largu hè l'Area Scenica di Wulingyuan, una zona chì i tour operatori dicenu hè unica perchè unisce a maraviglia di u Monti Hua, a magnificenza di u Monti Tai, u grottescu di a Muntagna Gialla è a bellezza di Guilin.

Shentang

È s'ellu avemu a più bona furtuna durante a nostra visita, allora puderemu cuntemplà u megliu di i so paisaghji, i cosiddetti "quattru meraviglie": u Mari di Nuvole, i Raghji di Luna Radiante, i Raghji di u Sole è a neve d'invernu. Wow, cù una tale descrizzione unu face ancu più vulete andà in persona, ùn hè micca ?

Allora avete da scopu chì duvemu visità iè o iè è avemu da principià cù u golfu di shentang, una zona pruibita è misteriosa. Si tratta di a canyon prufondu in quale l'omu ùn hà lasciatu traccia. Ci hè nebbia tuttu l'annu è sicondu a legenda Xiang Tianzi hè mortu quì. Ùn ci hè micca un caminu sicuru à traversu l'area, solu una scala naturale di novi scalini chì à pocu pressu un pede. Micca per i malati di vertigine, hè sicuru.

tianzi

La terrazza dianjiang Fighjate à punente di a Foresta di u Mare di Petra, ci hè una piccula piattaforma di visualizazione da quale avete una bella vista di u Monte Xihai Forest è vi vede scoglii chì emergenu da a prufundità di u canyon cum'è s'elli eranu suldati imperiali. È hè chì sta zona hè decorata cù resti di cime di muntagna, assai erode, in forma di turri, obelischi... Quandu ci sò nuvole, hè simplicemente u celu.

Finu a ora a mudernità hè ghjunta in forma di trenu mudernu. Hè cusì, ci hè un picculu trenu verde chì passa circa 10 chilometri attraversu a riserva, da una zona chjamata 10 Mile Gallery, una valle bella è assai pittoresca. U trenu pocu hè pagatu fora di l'entrata di u parcu.

Trenu turisticu nantu à a muntagna di Tianzi

Ci hè ancu u Re di i Monti, i Spazzole Imperiali, un pittoresco duo di muntagne chì sicondu a legenda sò cusì chjamati perchè u rè Xiang stessu hà lasciatu i so pennelli di scrittura. S'è vo circate à u nord-est, vederete altre dece muntagne immerse in u celu turchinu è a cima più alta di tutte pare, hè vera, un pennello invertitu. Hè cum'è un pittura !

Infine, dui scenarii più da ùn mancassi: u Campi di muntagna, qualcosa chì pare pigliatu da un conte di fata. Sò à più di mille metri d'altitudine è sò travagliati terrazze di cultivazioni chì copre un tutale di trè ettari, trà scogliere. Da trè lati u campu hè circundatu d'arburi è di nuvole bianche, cum'è s'ellu fussi un pittura. Una bellezza. Se vulete piglià foto, paghete un prezzu chjucu è pudete ancu piglià un autobus turisticu.

Padiglione Tianzi

L'ultima cosa hè Padiglione Tianzi, un situ fattu di l'omu in u stilu tradiziunale cinese, chì ci offre a megliu vista di tutti i Monti Tianzi. Hè 30 metri di altezza è hè nantu à una piattaforma situata à 200 metri a est di Helong Park. Hà sei piani è quattru tetti doppiu, cum'è s'ellu fussi da a Cina imperiale.

Cumu visità a muntagna di Tianzi

Parcu Zhangjiajie

La Muntagna Tianzi hè in l'Area Scenica di Wulingyuan, questu hè 55 chilometri da a cità di Zhangjiajie, un'ora è mezu di distanza in vittura.  Ci sò autobus speciali chì vi portanu da a Stazione Centrale di l'Autobus di Zhangjiaje à a Stazione di l'Autobus di Wuliangyuan. Duvete piglià l'autobus 1 o 2 è sò solu duie stazioni in u viaghju.

Una volta quì, pudete camminà circa 500 metri finu à a Scenic Bus Station è pigliate quella chì vi porta à a stazione di funivia di u telefuninu. Muntagna Tianzi. In l'Area Scenica di Wulinyuan ci sò vitture verdi gratuiti.

zhangjiajie

La rotta classica Indica à visità tuttu in questu ordine: Shentang Gulf, Dianjiang Terrace, Helong Park, Tianzi Pavilion, Wolong Ridge, Mount Tower, 10 Mile Gallery è finiscinu in Zimugang Station. Tuttu hè fattu in unu duie o trè ore è u bonu hè questu certe volte si cammina, altre volte si pò piglià un autobus è altre volte a funivia.

Un cable ferroviariu? iè stu trasportu viaghjà 2084 metri à una vitezza di cinque metri per seconda. A maiò parte di i visitori paganu avanti è torna per cullà è falà a muntagna è cusì risparmià energia per muvimenti, trà attrazioni. In deci minuti face un andata e ritorno è a verità hè chì i paisaghji ch’ellu vi mostra sò belli, cusì vale a pena. Stu funiculu travaglia da 7:30 a.m. à 5:30 p.m. in alta stagione è da 8:5 a.m. à XNUMX:XNUMX p.m. in bassa stagione.

funivia in Tianzi

A maiò parte di a ghjente visita Muntagna Tianzi è Yuanjiaje in una sola ghjurnata, prima Yuanjiaje è poi Tianzi Mountain. È in generale Ci vole trè ghjorni per visità i principali attrazioni in Wulingyuan Scenic Area. U primu ghjornu ghjunghjite à Zhangiajie è verificate in un hotel chì si trova in u centru di Wulingyuan, u sicondu ghjornu visitate u Parcu Forestale Naziunale di Zhanjiajie è u terzu ghjornu andate à Yuanjiajie è Tianzi Mountain.

Cù unu o dui ghjorni più dispunibuli pudete andà un pocu più è visitate u Grand Canyon di Zhanjiejie, a Grotta Golden Dragon o u Baofeng Lake, per esempiu, o camminate per l'antica cità di Fenghuang di u gruppu etnicu Hunan o andate à vede i funghi di petra di Fanjingshan Mountain.

È infine, Chì tempu di l'annu duvete visità a muntagna di Tianzi? U megliu tempu hè senza dubbitu a primavera, ma u vaghjimu hè ancu grande. Dicemu Trà marzu è nuvembre hè un bonu tempu.

Vulete riservà una guida?

U cuntenutu di l'articulu aderisce à i nostri principii di etica edituriale. Per signalà un errore cliccate quì.

Sianu the first to comment

Lasciate u vostru cummentariu

U vostru indirizzu email ùn esse publicatu. campi, nicissarii sò marcati cù *

*

*