החוף המערבי של אירלנד, טיול חיוני (II)

החוף המערבי אירלנד

היום אני אגיד לך את החלק השני של הטיול שלי לחוף המערבי של אירלנד. תוכלו לקרוא את הראשון בקישור הבא «החוף המערבי של אירלנד, טיול חיוני (I)".

אם ביום הראשון נסעתי לצוקי מוהר ולעיירות שמסביב, שנמצאות מדרום לעיר גאלוויי, בהמשך תמיד פניתי צפונה.

הצפון והמערב של גאלווי פחות תיירותי אבל לטעמי יותר יפה. זהו אזור הררי, מלא באגמים ובעיירות קטנות. כאן ראיתי את אירלנד האמיתית.

יום 2: מנזר קילמור ומסלול הכביש N-59 של אירלנד

ביום השני לטיולי דרך האוקיינוס ​​האטלנטי האירי, ייעדתי אותו לנסוע את כל הכביש N-59 מגאלוויי למנזר קילמור.

המטרה שלי הייתה לבקר בטירה ולאכול בקליפדן, להיות מסוגלת לעשות הכל בלי למהר עזבתי את האכסניה מוקדם מאוד, בשעה 7 בבוקר כבר נסעתי.

אגם אירלנד בחוף המערבי

מתחילת המסלול הנוף הופך ל רצף של כרי דשא והרים ירוקים, לאוהבי הטבע כמו, מחזה חזותי.

פעם אחת עברתי את העיירה מאם קרוס ואחרי כמה דקות לקחתי את העיר כביש מחוז R344, שעובר ברובו סביב לוך אינאג והרים בגובה ניכר (בדצמבר הם היו מושלגים). זו הייתה הצלחה גדולה לעקוף את הכביש הזה. אם ברצונך לבקר במנזר קילמור, אנא עקוף בדרך זו. 15Km 100% טבע, כבשים שחוצות את הכביש ואת הצד והצד של הכביש, כמעט ללא מכוניות. דרך ליהנות מהנוף והשקט באזור.

עקיפה זו מובילה אותנו ישירות לקיילמור. אפשרות אחרת הייתה להמשיך בדרך הראשית (שכבר נהגתי לחזור לגאלוויי).

שלג אירלנד בחוף המערבי

La מנזר קילמור הוא טירה לשעבר ומגורים פרטיים של מיטשל הנרי (רופא אנגלי עשיר ואיש עסקים שעבר לאירלנד) בנה ל אמצע המאה ה -XNUMX ואז הוסב למנזר קלוזרי עד 2010.

כעת תוכלו לבקר במתחם כולו, בגנים הוויקטוריאניים המרשימים שלו, במוזוליאום המשפחתי, בכנסייה ניאו-גותית ובכמה מחדרי הטירה. זה באמת נראה כמו טירה שנקבעה מסרט של הארי פוטר.

דבר אחד שעשוי להפתיע אתכם הוא שינוי הנוף באתר זה. באופן כללי אין הרבה עצים במערב האירי והוא צפוף כאן. לכל דבר יש את ההסבר שלו, היער שמקיף את קיילמור הוא של עצים הנטועים במהלך בנייתו של אותו.

הכניסה אינה חופשית, המחירים נעים בין 8 ל -12 אירו לאדם, אתה יכול לראות הכל בחצי יום. אני חושב שזה מאוד שווה את זה. במתחם יש בר ומסעדה למקרה שאין לכם זמן להגיע לקליפדן.

בסוף ביקורי בקיילמור המשכתי בכביש N-59 לכיוון עיירת החוף קליפדן, עיירת חוף יפה איפה שאכלתי והלכתי. אחר הצהריים המשכתי בדרכי חזרה לגאלווי.

קרוב מאוד למנזר נמצא הפארק הלאומי קונמרה, אחד מאתרי הטרקים הטובים באירלנד, מדרונות עדינים ונופים ייחודיים. אם יש לך זמן הייתי מקדיש יום אחד לבקר באזור כפי שעשיתי ויום לטייל דרך קונמרה.

החוף המערבי אירלנד גותי

יום 3: ליאנון, ווסטפורט וניופורט דרך R-336

עוד יום נהדר של נופים. שוב התחלתי את דרכי בכביש N-59 וממש בעיירה מאם קרוס נסעתי לעקיפה אל א כביש מקומי R-366 לכיוון מאום וליאנון.

אם יום קודם ראיתי מעט מכוניות ומעט אנשים, היום הזה עוד פחות. בלי שום בעיה הצלחתי לעצור את המכונית באמצע הדרך לצלם את מה שראיתי, שוב הנוף מסנוור אותי. כבשים חופשיות צבועות בצבעוניות, לגונות קטנות מצד אחד, הרים, יערות, כרי דשא ירוקים, ... ללא הפסקה לחושי.

המטרה הייתה להגיע ל עיירת חוף של ליאנון. שם נראה שאנחנו בפיורד נורבגי, הים נכנס לקילומטרים ולקילומטרים בפנים הארץ כאילו היה שפך, כפר שנראה לקוח מזמנים אחרים.

נוף אירופי של החוף המערבי

Leenaun הוא כפר דייגים קטן מאוד, מקום טוב לקבל בו חצי ליטר באחד מהפאבים שלו ולהאזין לגאלית. זו אחת הפינות האחרונות במדינה בה אנשים עדיין מדברים בשפה זו.

לאחר שסיימתי את ביקורי בעיירה קטנה זו, פניתי צפונה לאורך כביש N-59, היעד הבא שלי, ווסטפורט.

ווסטפורט היא עיירה גדולה ודינמית יותר (יותר מ 5000 תושבים), קרובה לים ובעלת קסם מיוחד. החלטתי לאכול שם. אין בזה שום דבר מרהיב, אבל ממש אהבתי את זה.

אחר הצהריים נסעתי ל ניופורט, כמה קילומטרים. עיירה קטנה ונחמדה ומלאה בהיסטוריה. כדי להדגיש את הוויאדוקט, הכנסייה הרומית וטירת קאריקאהוולי.

בסוף ביקורי בניופורט שוב ​​בחזרה לגאלווי.

כבשים אירלנד בחוף המערבי

ללא ספק, מערב אירלנד מציעה 3 דברים נהדרים: צוקי מוהר וחופיו בכלל, מנזר קילמור וכל טבעו בכלל. אני ממליץ לך ללכת לאזור זה וללכת בדרך שקטה, ליהנות מהנוף ולאט לאט לבקר בנקודות העניין המיוחדות, להירגע עם השקט שנושם ולצאת לטיולים באזור.

אל תיסעו לאירלנד מבלי לראות את המערב, השקיעו לפחות 4 ימים בכדי לראותו.