Pejabat pelancongan di London

En Log masuk London Mereka telah menerbitkan senarai dengan pejabat pelancongan yang boleh anda temui London. Adalah baik untuk mencetaknya dan menyimpannya di jalan keluar seterusnya ke London:

- Pusat Pelawat Britain dan London:
Alamat: Regent Street, 1.
Jam: Isnin dari 9:30 pagi hingga 18:30 petang, Selasa hingga Jumaat dari 9:00 pagi hingga 18:30 sore, pada hujung minggu dari 10:00 pagi hingga 16:00 malam Pada hari Sabtu dari bulan Jun hingga September, mereka dibuka dari jam 9:00 pagi hingga 17:00 malam

- Pusat Maklumat Pelawat City of London:
Alamat: Kedai Crypt St Paul, di dalam Muzium London.
Telefon: 020 7332 1456/3456
Jam: Isnin hingga Sabtu dari jam 9:00 pagi hingga 17:00 malam Ahad dari jam 10:00 hingga 16:30.

- Pusat Maklumat Pelancong Greenwich:
Alamat: Pepys House, Taman Cutty Sark, 2 (Greenwich).
Telefon: 0870 608 2000
Jam: Buka setiap hari dari jam 10:00 hingga 17:00. Pada 26 dan 26 Disember ia ditutup.

- Pusat Maklumat London:
Alamat: Leicester Square W1.
Telefon: (44) 0 207 292 2333
Jam: Buka setiap hari dari jam 8:00 pagi hingga tengah malam.

- Pusat Maklumat Pelancong Southwark:
Alamat: Tate Modern, Tingkat 2, Tepi Bank.
Telefon: 020 7401 5266
Jam: Buka setiap hari dari jam 10:00 hingga 18:00.

Tinggalkan komen anda

Alamat email anda tidak akan disiarkan. Ruangan yang diperlukan ditanda dengan *

1.   merah jambu kata

Saya ingin maklumat mengenai pengangkutan yang harus saya ambil untuk pergi dari lapangan terbang stradford ke hotel nasional kerajaan yang terletak di jalan bedford. Terima kasih

2.   Carmen Jesus Mora Monsell kata

Selamat Pagi:
    Saya akan pergi ke London tidak lama lagi dan saya ingin tahu sama ada anda boleh menghantar maklumat, rancangan dan peta jalan bandar kepada saya melalui pos.

3.   Mercedes del Rey kata

Selamat Pagi:
    Saya akan pergi ke London tidak lama lagi dan saya ingin tahu sama ada anda boleh menghantar maklumat, peta dan peta jalan kota kepada saya melalui pos, juga pengangkutan awam, termasuk untuk kanak-kanak di bawah umur (14 dan 16 tahun)

4.   ANNA LOPEZ kata

Selamat petang, saya ingin anda menghantar saya peta dan peta jalan London serta beberapa B & B untuk menginap, terima kasih banyak, salam.

5.   melihat kata

kami berarak ke London dari 20 hingga 28 ogos. Kami adalah pasangan dengan dua remaja dan saya ingin tahu sama ada anda boleh menghantar maklumat, rancangan dan peta jalan bandar kepada saya melalui surat.
    Terima kasih.

6.   PAMELA MENANGIS kata

Selamat petang: Saya akan pergi ke London hujung minggu ini dan saya ingin tahu sama ada anda boleh memberitahu saya di mana hendak menyewa lawatan Harry Potter. Terima kasih !!!

7.   TAPIA ANALIA kata

Halo, saya merancang perjalanan ke London bulan depan dan saya berminat sekiranya anda dapat menghantar saya maklumat mengenai bandar, peta, tempat untuk dikunjungi, hotel. Terima kasih.

8.   Pepe Santacreu kata

Halo, kami akan pergi ke London bulan depan dan saya ingin anda menghantar saya melalui surat biasa, jika mungkin, peta bandar dan maklumat mengenai pengangkutan dari lapangan terbang. Terima kasih. Pepe Santacreu. Benissa (Alicante) Sepanyol CP: 03720 Avda.Constitucio Nº4 2C

9.   MARIA JOSE kata

Kami tiba di Heathrow pada 4 November dan kami perlu mencari hotel dengan kombinasi yang baik untuk pergi ke lapangan terbang Stansted dan Gatwick. Penerbangan kami berlepas pada jam 6.30 pagi pada 5, satu dari Stansted dan satu dari Gatwick, dan kami perlu berada di lapangan terbang tersebut sekurang-kurangnya 2 jam sebelumnya. Bolehkah anda menghantar kami maklumat mengenai hotel yang dapat memberi kami pengangkutan pada waktu itu ke 2 lapangan terbang tersebut?
    Kami juga menghargai jika anda dapat menghantar peta London kepada kami.
    Terima kasih.

10.   Nazareth kata

Halo, saya akan pergi ke London sebentar lagi dan seperti orang lain saya ingin anda menghantar saya maklumat: peta, apa yang mesti dilawati di dalam dan di luar London.
    terima kasih banyak

11.   Mari kata

Halo, pada bulan Februari saya akan melakukan perjalanan ke London dengan rakan-rakan saya dan saya ingin tahu sama ada anda boleh menghantar maklumat cetak (peta, tempat untuk dikunjungi) kepada saya melalui surat. Terima kasih.

12.   Deanna kata

hello
    Saya akan melancong ke London dan saya berminat untuk menghantar maklumat mengenai tempat-tempat yang paling khas di bandar dan tempat-tempat yang paling menarik untuk dikunjungi, serta peta bandar

13.   Ainho kata

Saya ingin tahu sama ada mereka akan menghantar peta umum London dan tempat untuk dikunjungi serta peta pengangkutan, metro, kereta api, bas setiap jam,